neděle 8. února 2015

Oblíbenci za Zimu 2014/2015

Zima ještě úplně neskončila, ale stejně... pro mě Zima končí Silvestrem a další dva měsíce se už jenom těším až bude jaro :) Takže tady jsou mojí oblíbecnci za Zimu:



Tahle věcička s názvem MesPlus od Blistex mi tuhle zimu zachránila život. Já od Blistex už jeden balzám mám a je úžasnej. A ani u tohodle to není jinak. Já mám v Zimě rty hodně suché a popraskané a tohle ví jak tomu zabránit a navíc úžasně voní. 


V Zimě popravdě rtěnky moc nenosím, ale když ano, většinou šáhnu po něčem nude. Tohle O5 Dare to be nude od essence, kterou jsem si kupovala na výprodeji essence a Catice a úplně jsem se do téhle barvy zamilovala. Není výrazná, ani úplně zmizíková nude, není růžová, spíš do hněda a vypadá na rtech nádherně!


Tyhle linky od essence jsem dostala od sestry k Vánocům a mohli jste je vidět v mojí Zimní makeupové ruině. A stále trvám na tom, že jsou perfektní.


Další věc, kterou jsem si zamilovala a dostala jsem jí taky k Vánocům je tohle quatro od MS v odstínu 01 denim storm. A hlavně miluju ten jeho prostřední super třpytivý světlý šampaňský stín.


Tohle je zbytečné komentovat. Pokud můj blog už nějakou dobu sledujete, víte že miluju třpytivé top coaty, mám pocit, že o tom píšu skoro v každém článku. O tohle jsem psala asi v listopadu tuším... ale pořád jej nosím a pořád jej miluju.


Když se přesunu od beauty spíš k fashion, tak mám teď na Zimu nejraději je tenhle cropový svetr z Jennyferu z Francie a pod ním tílko z H&M. Obojí jste mohli vidět v Nákupech z Francie a Švýcarska.


Posledním oblíbencem je tenhle tattoo cholcker, který mám z TallyWeijl. Kupovala jsem si ho myslím že první týden jak jsem přijela po Vánocích zpátky do Prahy a od té doby jsem si ho sundala jenom jednou. Hodně lidí se mě ptá jestli mi to na tom krku nevadí, jestli to cítím nebo jestli mi to nějak nepřekáží. Samozřejmě to na krku cítím, protože to přiléha a proto mi to ani nepřekáží, můžu v tom spát, koupat se, sportovat, neškrtí to. Chvíli trvá než si na to člověk zvykne, ale pak už si toho ani nějak nevšíma...

Tohle je z dnešního článku všechno, a dejte mi vědet v komentářích bez čeho by jste Zimu 14/15 nepřežili vy :)






Žádné komentáře:

Okomentovat