neděle 8. února 2015

Olivový olej jako odličovač


Moje každodenní rutina je založená na linkách a velkém množství řasenky. Linky jdou dolů v klidu s mojí micelárkou od Gariner ale s řesenkou už má trochu problém... U hodně amerických YouTuberek jsem si všimla, že používají jako odličovač kokosový nebo někdy olivový olej. Rozhodla jsem se to vyzkoušet a teď, když chci úplně dokonale odlíčit řasenku (někdy jsem na o moc líná a něco mi na řasách zůstane) nebo mám pocit že mám kolem očí sušší pokožku, tak použiju právě olej. Hezky odlíčí ale nedráží. Hezky odličuje také rty. Na pleť jsem ho nezkoušela. 


A co Vy? Používate někdy místo odličovače oleje? Který máte raději, olivový nebo kokosový? A ještě mi dejte vědet, jestli mám zkusit kokosový, jestli to stojí za to. :)



Žádné komentáře:

Okomentovat