sobota 7. února 2015

Odlakovávání třpytek, aneb alobalová metoda

Pokud už můj blog nějakou dobu sledujete, asi víte, že mám tak trochu absesi z třpytkatých laků. Vždycky je jich nemůžu nabažit. Ale jedna věc mé už hodně krát odradila od nalakováni - odlakovávání. Pak jsem někde četla o alobalové metodě a rozhodla jsem se to zkusit - a ono to vážně funguje. Takže jestli jste váhaly to zkusit, tak jste dělali velkou chybu, a jestli nevíte jak na to-tenhle článek je věnovaný právě pro Vás.


Potřebujeme: alobal, cca 3 odličovací tampónky, odlakovač (já mám s acetonem, bez něj jsem to nezkoušela), nůžky a samozřejmě nehty,které budeme odlakovávat.


Alobal nastříháme na obdelníčky tak, aby se s ním daly krásné obalit nehty a tampónky si nastříháme na čtvrtiny (na 10 nehtů vytačí 2,5 pampónku). Pak už na né jenom dáme odlakovač, dáme je na nehty a obalíme je alobalem.


Mě osobně stačí 5 minut na to, aby se mi lak rozpustil. Myslím že víc není potřeba a byla by to už pro ty nehty velká nálož. Po sundaní na nehtech většinou ještě pár třpyteček zůstane, ale ty už jdou dolů lehko, stačí jednou přejet tampónkem nasáklém v odlakovači.







Žádné komentáře:

Okomentovat