pondělí 8. června 2015

Oblíbenci za Jaro 2015

Ahoj, holky :)
Ano, tuhle sezónu jsem se s oblíbenci trochu opozdila, ale už jsou tady, tak jdem na ně :)


Začnu asi kosmetikou, protože jí moc není. Tohle jaro jsem měla rozdělené na dvě poloviny. První polovinu jsem byla hodně ulítlá na oči a druhou na rty. Na rtech jsem většinou nosila babylipsy a to tyhle z electro edice v odstínu Pink Shock a Berry Bomb. Jsou trochu výraznější, ale ne zas tolik, aby se nehodily na běžné denní nošení.


V té první polovině jesm skoro každodenně měla na očích ColorTattoo v odstínu 64 Rose Gold. K němu jsem pak většinou nahodila tenkou linku a pěkné líčení bylo na světě. 


K mým oblíbeným botám rozhodně patří Vansky. Nosila jsem je skoro každý den, přes to že mi asi první dva týdny strašně tlačily na paty, tak jak se roznosily, jsou hodně pohodlné a hlavně se hodí skoro ke všemu.


Potom jsem tohle jaro úplně milovala tyhle tepláky z HMka. Vlastně je miluju pořád. Teď si uvědomuju, že mám hodně oblíbenců z oblečení. S těmito tepláky mám outfit zde.

Dalším oblíbencem jsou noplňky. Já jsem nikdy na doplňky moc nebyla, jenomže po mých každotýdenních návštěvách Claire´s jí začínám tak trochu propadat. Vlastně momentálně, kdyź si šetšim na mobil, strávim v obchoďáku pár hodin týdně. To je trochu blbý... no, každopádně, můj trochu emo cholker je z již zmiňovaného Claire´s a hadík z TallyWeijlu. 



Potom je mým oblíbencem celý outfit. Už jsem o něm psala zde




A poslední je tady událost, a to je víkend který jsem strávila v Budapešti a článek a tom najdete zde.

Tohle je z dnešních oblíbenců všechno, vím že tady nebylo moc kosmetiky, ale protstě jsem se teď většinou líčila jenom řasenkou. A vy mi napište, co jste si za tohle jaro oblíbily vy :)

2 komentáře: