neděle 7. června 2015

Movie Reviw: Rezistence

Už je to nějaká doba, co jsem viděla Rezistenci. Nebyla jsem na tom v kině a jsem za to docela ráda. 
Můžu rovnou na rovinu říct, že mě ten film zklamal. 
Minulý rok o na dovolené jsem přečetla všechny tři díly a moc se mi líbily (až na ten konec :D) a pak jsem videla Divergenci a úplně jsem jí zbožňovala. Vůbec jsem nečekala, že to budetak hezké. A tak jsem se na Rezistenci hodné těšila a je dost smutný, že mě to tak moc zklamalo. 
Hodně lidí, co četli knížku říkaly že se jim ten film nelíbil, naopak těm, co to nečely se většinou líbil... zvláštní :D
 Podle mě v tom filmu úpně změnili pointu toho příběhu. 







Co si myslíte vy o Rezistenci? Líbila se vám?

2 komentáře:

  1. Já Rezistenci ještě neviděla, ale Divergence se mi moc líbila. Knížky mám už všechny přečtený a jak ty říkáš až na ten konec to bylo skvělý :D :)

    OdpovědětVymazat