sobota 23. května 2015

. Rimmel London Velvet Matte 017 Matte-Itude


Ahoj :)
Už dlouho u nebyli články no nehtech. To asi proto, že v poslední době si je ani nějak moc nelakuju... jsem na to moc líná, nebaví mě to a ani se mi moc nelíbí můj výběr barev...
Ale když se do nich pustím, většinou je to černá. A dneska mám tady pro vás ne je tak ledajakou černou, ale matnou :)





Obal a aplikátor má stejný jako Kate laky, takže se nanáší dobře, štěteček má tak akorát široký. Konzistenci má skoro až vodovou, je hezky pigmentovaný, stačí ho i jedna vrstva, i když já, spíš už ze zvyku, si dávám dvě.




Co mě hodně překvapilo, je rychlost schnutí. Když dojde s lakováním na malíček, tak palec už je úplně suchý. Tohle je pro mě velký plus, protože se mi nikdy nechce čekat, než mi ty nehty uschnou. Naopak mu musím vytknout to, že se celkem hodě rychle olupuje.


A co vy a matné nehty? Máte nějaký z těhle nových Rimmelích laků?

2 komentáře:

  1. Vypadá moc dobře! I když já mám raději lesklejší :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já jsem lesklé používala až doteď, takže je tohle pro mě takový spin off :)

      Vymazat