pátek 8. května 2015

Nákupy za Březen a Duben 2015 (TallyWeijl, H&M)

Ahoj, zase u nového článku :) Já vím, asi dva týdny žádné články nebyli. Prostě vždycky mi do toho něco vleze, tentokrát to bych mámy rozbitý noťas. Ale už jsem zase tady, takže se v klidu můžeme vrhnout do dohánění mého článkového rozpisu :D
V Březnu jsem měla narozeniny, takže jsem se trochu odvázala, a je toho trochu víc, takže jsem to rozdělila do dvou částí. Dneska je tady TallyWeij, můj už od Září oblíbený obchod. :)





Tenhle hadík je totálně boží a nosí ho teď skoro se vším. Stál asi 100 korun a byla tam akce 1+1, takže máme s kamarádkou stejný :)


Tuhle naušnici jsem dostala od kamarádky k narozeninám a úplně nejvíc se mi na tom líbí ta malinká rybička (protože jsem ve znamení ryb). Akorát teď, co jsem si píchla tu chrupavku, to už tak často nenosím :)


Takovéhle šortky jsem hledala už strašně dlouho. Nejsou to takové ty klasické vysoké, co jdou tesně k pupíku nebo kousek nad něj, ale já osobně je mám pod žebry. Takže je můžu nosit třeba s croptopem i do školy. A určitě s nimi bude outfit :)


Tenhle klobouk je život. Je to takový ten prostě klasický klobouk, ale dají se na něm vyměnit stužky, a to mi příjde strašně zabavné a kreativní :) Taky plánuju outfit, ale nevím kdy, možná až zase na podzim až se ochladí.




Těmhle ponožkám říkám a lá ponožky mojí babičky :D I když moje babička takovéhlé ponožky nenosí, prostě  tak vypadají. Asi se u nich nebudu tolik rozkecávat, jsou to prostě klasické ponožky přes koleno. :)


Teď už se přesuneme na HMko :) Já miluju šedá trička s nějakým potiskem a tenhle croptop je další přírustek do mojí sbírky :)


Poslední jsou tyhle tepláky, které jste už viděli v outfitu :) Jsou úžasně teplé a pohodlné, většinou je kombilnuju a černým nebo bílým tílkem a Vanskama :)

Tohle je z dneśního čánku zase všechno, a já se vás dneska chci zeptat, taky tak milujete TallyWeijl? :)

5 komentářů: