pátek 8. května 2015

Nákupy za Březen a Duben 2015 (Claire´s, Vans, NY, kosmetika)

Ahoj :) Dneska jsme zase u nákupů. Tentokrát je to víc miš maš všeho a začnu asi kosmetikou :)







Článek o Lushi jste už mohli vidět (zde), takže se tady nebudu moc rozepisovat. :)

  
Celkově tu nemám moc kosmetiky, tyhle dva měsíce byly spíše ve znamení oblečení. Ale mám tady jeden babylips, z té klasické řady. Je to ten barevný, v nude barvě, ale moc nebarví a je to víc jako lesk :)


 Tyhle stíny tak nějak na chvili stoupily do mojí denní rutiny, která se ale zase změnila jenom na makeup a řasenku. Teď pořád nevím, jestli jsou matné nebo jak to s nimi je. Prostě pod každým úhle vypadají trochu jinak. Někdy se mi zdá, že jsou stoprocentně matné, jindy mám pocit že jsou v nich vysloveně třpytky :)


Další věc co jsem dostala k narozeninám je tenhle řetízek z Claire´s. Je v červenomodré, takže se mi dobře kombinuje :)


Tenhle cholker úplně zbožňuju! Je taky z Claire´s a je trochu víc emo. Strašně moc se snažím, abych ho nenosila každý den. Ale hodí se skoro ke všemu :)


Potom jsou tu Vans boty. Strašně dlouho jsem byla na pochybách, jestli si mám koupit boty Vans nebo Nike, ale nakonec vyhráli tyhle :) A jsem za to docela ráda.


Poslední véc z dnešních nákupu je tohle tričko z NewYorkeru, které je vlastně z pánského oddělení a já ho mám ve velikosti M, takže je mi velké, ale právě proto se mi tolik líbí.


4 komentáře:

  1. Krásný řetízek a to poslední tričko skoro vůbec nevypadá, že je to z pánského oddělení! :-) Taky takové basic šedé tričko hledám, protože se dá skvěle kombinovat a navíc jsou hrozně pohodlný! :-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to bych právě skočila do toho NewYorkeru, protože tohle stálo kolem 70 korun :)

      Vymazat
  2. Koupelové bomby musí být skvělé.
    giveaway

    OdpovědětVymazat