neděle 19. dubna 2015

Jarní Lookbook: #3 Get Comfy (2 outfity)


Ahoj! Mám tu pro vás zase jarní lookbook a dneska to budou dokonce 2 outfity. Jeden na mě a jeden na mojí sestře. Outfity mě v poslední době baví čím dál víc a mám spoustu dalších nápadů. Ale teď k těmhle dvoum. Tohle focení jsme si hodně užily, protože jsme měli skate a waveboard a byli jsme na mém jednom z nejoblíbenějších míst na ježdění.


Já jsem na sobě měla tílko a tepláky z H&Mka, které ted úplně miluju, Vansky, koženou bundu, vak z C&A, a řetízek s hadem z TallyWeijlu.







Sestry outfit je hodně podobný, a vlastně i značkama. :D Její tílko je z H&M, stejně jako tepláky. Boty Lotto (aspoň myslím), mikina Pimkie a brýle z NewYourkru.





Dneska se vás zeptám co vy a tepláky? A jaký je váš nejoblíbenější pohodlný outfit ve kterém jen tak vyrazíte ven? :)

6 komentářů:

  1. Krásné outfity! ♥
    Já nosím tepláky hlavně doma, nejradši mám ale stejně legíny ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě v legínách příjde že mám moc veký zadek a stehna :D

      Vymazat
  2. Zajímavé :) Moc se mi líbí ty červené tepláky z H&M, kolik tak stály? :)

    worldaroundmissnothing.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ja úplne milujem tepláky, chodila by som v nich všade ale keďže sa to nehodí, tak ich nosím len doma a na cvičenie :D
    Michelle

    OdpovědětVymazat
  4. Super, moc pěkný :) Hlavně ty tepláky, poslední dobou sem spíše pořád v teplácích :)

    OdpovědětVymazat