neděle 5. dubna 2015

Summer fit #1: Proč a co budu dělat?

Ahoj! Jaro už je tady, i když to podle počasí tak nevypadá, a nevím jak vy, ale já se v nejbližších týdnech hodlám nasoukat do šortek a croptopů a pozdějí i do plavek. A na to musíme mít dobrou postavu, ne? :) Ne že bych měla s váhou nějaký problém, ale chci se prostě dát víc do formy a trochu uprat tůčků na nohou a zpevnit bříško. Takže jsem se rozhodla o všechno co budu prožívat a jak to budu dělat podělit s vámi.

 Nemyslím že bych byla v tomto oboru nějaká profesionálka, ale celkem se v tom orientuju a to už nějkaou dobu. Já jsem mistr v tom, přibrat s ničehonic ale pak to i rychle shodit. A to právě není úplně nejlepší. Nejradši bych si udržela takovou tu "ideální" postavu přes celé léto. 

A teď bychom se mohli přesunout k tomu co budu dělat. Za prvé se chci mnohlem víc věnovat sportu. Měli jsme s kamarádkou pár pokusů o to chodit běhat ale pak jí začala bolet noha a zhoršilo se počasí, ale plánujeme s tím zase začít. A jestli se nám to nepovede spolu, tak aspoň to zkusim sama. 
Potom je tady power surfer nebo někdo tomu říká waveboard. Jde o něco jako skate, ale na dvou kolečkách. Já vím, někdo si řekne že je to blbost, ale mě to tak nepříjde. Navíc je na tom tělo hodně aktivní a úplně suprově to zpevňuje břicho.
Chci pohyb zařadit skoro na každý den, až už v jakém koliv množství ať už v podobě věhání nebo již zmínéného waveboardu. Když mi nevyjde ani jedno z toho a budu mít doma čas a chuť si něco zacvičit, pustím si nějaké video od Blogilates. Je to něco jako internetová trenérka, jmenuje se Casey Ho. Vede si svůj YouTube kanál, kde můžete sledovat videa o cvičení a jídle a blog v podstatě o tom samém. Má vlastní produkty jako je oblečení na cvičení, DVD, knihu, lahve na vodu a tak podobně a je neuvěřitelně sympatická.

Přecházíme ke druhému bodu a to je jídlo. Nebudu držet nějakou dietu ani neříkám, že budu jíst úplně zdravě, protože vím, že mi sem tam něco ulíne. Ale budu se snažit zařadit co nejvíce vitamínu a taky omezím takové to chození k ledničce každých deset minut. Budu se snažit nepřecpávat a nejís po odmé hodině nebo aspoň tři hodiny před spaním. Také, s tím nebudu mít problém, budu pít hodně vody a to je hodně důležité.

Já myslím, že tohle je dobrý začátek. A co vy? Pustíte se do toho se mnou? Jaký článek by jste v tomhle oboru chtěli? A hlídejte si muj blog, aby vám další články ze série Summer fit neutekly :)

2 komentáře:

  1. Taky bych s něčím podobným měla před začátkem léta začít, aspoň abych se se nelekla sama sebe v plavkách :D
    Cassey Ho je vážně báječná, koukala jsem na videa a hrozně se mi líbí, jak při videích lidi u obrazovky motivuje. :)
    ✿Just Another Normal Blog✿

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, je prostě úžasná. Já cvičím skoro jenom její videa, protože u těch ostatních mě to většinou v polovině přestane bavit :D

      Vymazat