sobota 11. dubna 2015

Movie review: Jupiter vchází

Rozhodla jsem se založit tuhle sérii po tom, co jsem psala o padesáti odstínech šedi a co jsem zkoukla pár zajmavých filmů. Já osobně mám radši fantasy a sci-fi filmy, takže se tady bude objevovat skoro pořád něco podobného, ale myslím že zrovna u filmů to vůbec nevadí.
Rozhodla jsem se začít filmem Jupiter Vychází - anglicky Jupier Ascending. Myslím, že když jsem se rozhodla pustit si zrovna tenhle film, nešlápla jsem vedle ani trochu. Film  vybl krásně natočený, byly vybráni úžasní herci a i děj nebyl nejhorší. A efekty... to bylo totálně boží! Já miluju filmy s dobrými efekty. A tady to vážně stálo za to. A naví celou dobu jsem pokukovala po Jupiterině líění, které bylo poměrně jednoduché, ale efektní... (no co bych to byla za beauty blogerku kdybych si toho nevšimla, že?)
Za sebe tenhle film stoprocentně doporučuju. 
A co vy a tenhle film? Viděli jste ho? Líbil se vám? Však víte kam mi to napsat :)


Žádné komentáře:

Okomentovat