sobota 11. dubna 2015

TMI Day #2: Movie reviews, Summer fit

Ano, dnešní článek bude zase po uši necpaný informacemi. V poslední době se na blogu objevila něco jako nová série, ve které píšu o filmech. Jsou to takové krátké "recenze", ve kterých popíšu jak se mi líbil film, jak je natočený, promyšlený, jestli měl zajmavý děj a tak podobně. Já filmy miluju a miluju když jsou hezky netočené nebo mají pěkné efekty, takže jsem se rozhodla že se s vámi o to vždycky podělím.
Potom je tady série Summer fit, ve které píšu prostě různé fitness články. Proč jsem se rozhodla to psát najdete v mém minulém Summer fit článku. Momentálně do téhle série plánuju nějaké food inspiration. Jinak bych uvítala i vaše nápady nebo co by jste v téhle sérii rády viděly vy :)

Tohle je všechno z dnešního infotmačního článku, já vím že se beauty články v poslední době nějak vyzratily, ale pracuju na tom, aby jich bylo zase více.

Žádné komentáře:

Okomentovat