pátek 17. dubna 2015

First time Lush

Ahoj, pár týdnů zátky jsem byla v Palladiu a rozhodla se konečně vyzkoušet Lush. Kdo neví, Lush vyrábí všelijaká mýdla, šampóny, sprchové gely, masky tak podobně. Já jsem ale šáhla po jejich věcičkách do vany.


První ze tří věcí co jsem si koupila, bylo tohle doslova zlaté vejce. Po tom, co jsme jsme si ho s kamarádkou ošahaly, očuchaly a pak ho koupili, jsme odešly celé zlaté od třpytek. Ve vaně se rozpustí a udělá jí to celou třpytkatou a voňavou. Patří k velikonoční limitované edici.



S tímhle si spojuju jednu věc - jednorožce. Jo, je to trochu ujetý, ale teď tady nebudu vyprávět o mojí aférce kolem jednorožců, ale o produktu. Tahle věc božsky voní, i když to nedokážu popsat, ale jestli budete mít Lush někde po cestě, tak si to tam běžte očuchat. Ve vaně se to rozpustí do tmavě růžové vody a ani nevím co to pořádně dělá, jen vím že je v tom spousta všelijakých olejů, krásně to voní a vypadá.



Tohle si rozhodně taky připište na seznam k očuchání v Luch. Je to obyčejná pěna do koupele, která ještě vodu obarví do růžova. Já osobně si jí rozdělila na několik částí ještě jí pořád mám. Tohle je asi moje nejoblíbenější věc z těch co jsem si koupila a určitě se k ní ještě někdy vrátím, protože ta vůně je vážně k nezaplacení.

Tohle je z dnešního článku všechno, a vy mi dejte vědět, co máte od Lush nejraději vy, třeba to taky zkusim, a jestli jste zkoušeli něco z těch tří produktů, které jsem zkoušela já. :)

2 komentáře:

  1. Mě je líto vyhodit peníze za jednu koupel :) Ale Lush zbožňuji! Kupuji si výrobky určené hlavně na pleť. Nejraději mám masku Mask of Magnamity :)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
  2. Super věci, LUSH chci taky vyzkoušet :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat