sobota 4. dubna 2015

Víkend v Budapešťi

Náoplní dnešního článku budou hlavně fotografie ale taky nějaké zážitky ze mého víkendu stráveného s mámou, sestrou a prarodiči v Budapešti.
Jeli jsme tam autem a cesta trvala něco přes šest hodin, takže jsme tam byli kolem třetí hodiny. 

Nejdřív m=am tady nějaké fotografie z cesty, které jsem fotila ještě v autě:










Potom, když jsme přijeli, jsme byli podívat se na město a měli jsme pozdní oběd. Vybrali jsme něco klasicého maďarského, kde jsem si teda moc nevybrala. Tady jsmou nějaké fotografie města za dne.


























Potom se setmělo a my jsme šli se ještě projít po nábřeží. V noci všechno nádherně svítilo, snad na každé budově byla nějaká světýlka nebo byla aspoň nasvícená a já jsem si ten pohled vážně užívala.






















Další den ještě předtím než jsme odjeli, jsme byli v termálních lázních, odkud mám jen pár fotek budovy a haly, protože dovnitř jsem si foťák vzít nemohla. Potom jsme vyli na obědě v Bonnie Restourant, kde to vzali pěklně v americkém stylu v jídle, ale i v komiksovém interiéru.

























Cekově jsem si tenhle výlet moc užila, protože my takhle někam jezdíme strašně málo a celkově spolu moc času netrávíme, takže jsme si s mámou řekli, že si určitě někam ještě vyjedem, takže se mám na co těšit a vy na blogu taky. 

A jak se vám líbil tento článek? Jajmají vás takhle články prostě ze života, které nejsou ani o kosmetice a ani o módě?

Žádné komentáře:

Okomentovat