neděle 29. března 2015

A day in my life: Narozeniny, Noodles a Bowling

Ahoj! Kdo sledujue můj blog, už mohl poznat, že jsem tenhle měsíc měla narozeniny a kontkrétně 14.3. A v tomhle článku bych chtěla mluvit o pár věcech co jem ten den zažila.


Jelikož u nás byli pořád francouzi, nejdřív jsem je odvedla do školy a pak jsem jela s mamou a se sestrou na oběd. Restauraci jsem si vybrala sama. Byla to resaurace Noodles která se nachází v hotelu Jasmín. Musím říct že to byla snad nejlepší volba, jaká mola být. Byl tám krásný design a to zrovna já vždycky ocením a také výborné jídlo. Úplně jsem se tam přecpala.
Pokud někoho zajmá co jsem si tam dávala já, byla to rajčatová polévka a čínské nudle s mrkví a kuřecím masem. A obojí bylo výborné. A dávají tam strašně veliké porce, takže čast nudlí jsem dojedla ještě doma.




Kdyby jste chtěli moje doporučení, já jsem si dávala rajčatovou polévku, která je tady nejlepší ze všech které jsem zkoušela a čínské nudle s mrkví a kuřetem. 


 Potom jsme s mamkou ještě byly na Andělu, protože jsem chtěla do TallyWijlu, kde mi maka ještě jakoby k narozeninám koupila klobouk a vysoké ponožky, uvidíte je v nákupech za Březen a Duben, a pak jsme byli v Sephoře a na bubble tea. (Já si vždycky dávám velký mléčný čistý jasmín s jahodovými a liči kuličkami.)

Potom jsme byli s kamarádama a i s francouzema na bowlingu, z něhož moc fotek nemám, protože se mi už vybíjel mobil a chtěla jsem si to tam užít na nemyslet na nějaký focení. Byli jsme v Horoměřících v Modré stodole, protože tam bydlí kamarádka a kamarád co tam s námi taky byli a ta kamarádka to celé jakoby pořádala. Bylo to tam pěkné a pak jsme si nahoře v restouraci dali zmrzlinu. 



Tenhle den byl úplně super a moc jsem si to užila, nikdy na něj nezapomenu :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat