středa 4. března 2015

Jarní lookbook: #1 Key to my heart


Nevím jak vy, ale já zimu nemám ani trochu ráda a proto jsem se strašně těšila na jaro. A už je skoro tady. I když vlastně pro mě u je tady úplně. Asi před týdnem začalo být teplo a celou tu dobu jsem odchytávala hezké počasí abych mohla nafotit první outfit do jarního lookbooku.


V tomhle outfitu hraje hlavní roli tahle napůl mikina, napůl tričko s nápisem "Dont't lose the key to my heart". Úpřímě, původně jsem si to chtěla koupit s jin´m nápisem, ale měli ho jenom v Mku :(. Ale tohle se mo taky líbí. A hlavně je to nejlepší na ty dny, kdy se moc nechce nosit mikinu a v norormálním triku by mi byla zima a ve svetru zase horko :). Tenhle kousek jste mohli vidět v nákupech z Francie a Švýcarska a je to z Clock housu, což je obchod, který spadá pod C&A.


 Aby mi nebyla zima, vzala jsem si k tomu tuhle koženou bundičku, kterou nevím odkud mám... ale pěkně mi ladila k mým botkám s Pimkie, které jsem si kupovala v létě asi za 250 korun a stálo to za to. I když po osmi hodinách běhání po divdelním sálu trochu zteratly původní tvar...


Džíny mám z Jennyferu aké z Francie. Už jsem tady párkrat zmiňovala, že džíny z Jennyferu mi sedí nejlíp a tadyty nejsou výmkou. Jsou to muje třetí džíny od nich a cekouvě čtvrté kalhoty. 

Tak jak se vám líbí tenhle outfit? Taky se těšíte jako já, až si budete moc vyjít ven bez bundy v šotrkách a tílku. :)



 

Žádné komentáře:

Okomentovat