sobota 28. března 2015

Recezne: Rimmel London Stay Matte řada


Ahoj! Dnešní článek bude konečně recenze na Rimmelí Stay Matte řadu. (Na fotce není korektor, protože jsem mu jaksi rozebrala balení a pak ho už nedala dohromady. #cleverme.) Tuhle recenzi plánuju napsat už sakra dlouho! Nejdřív to byl jenom pudr, pak jsem si koupila make-up a korektor a zbývala jenom báze, ke které jsem se furt nemohl dokopat abych si jí koupila. A konečně se tak stalo! Takže tady máte tu recenzi.
(Produkty najdete taky v jiných článcích. Pudr: Nákupy za Září a Říjen 2014, make-up, korektor: Nákupy za Listopad a Prosinec 2014, primer:  Nákupy za Leden a Únor 2015)


Nejdŕív asi ohodnotím každý produkt zvlášť a potom celou řadu dohromady. Takže pudr už mám doma nějaký ten pátek, nepoužívám ho nějak extra často ale zase ne málo, takže spotřebovává se docela pomalu. Nepříjde mi ale, že by s nějakým normálním makeupem dělal nějaké zázraky. To mi pŕíjde že víc vydrží můj Balea Young. Dělá na pleťi docela nánoc a není poc příjemný. Když ho použiju s makeupem z téhle ŕady, tak umí udělat zázraky. Jako by k sobě patřily. Co se odstínu týče, já mám 005 Sily Beige a seděl mi předtím a sedí mi i teď. To nějak nechápu, ale dobře, proč ne? :) Produkt bych doporučila pokud vlástníte ostatní produkty z řady, jinak bych spíše šla do Astor Anti Shine nebo již zmiňovaného Balea Young.


Přesouváme se na makeup. Chvíi mi vyhovoval, ale teď už mi začíná trochu vadit. Jeho konzistence je krémová až pěnová, řekla bych že je to taková tekutější verce Maybelline Dream Matte Musse a essence musse makeup. Má hodně vysoké krytí, alena pleti dělá velký nános. Drží se hodně na povrchu a nevsakuje se ani nezasychá. Což je docela problém, protože když se o něco otřete obličejem, zůstane vám tam oranžová šmouha a asi po dvou hodinách nošení se začne slejvat do různých prapodivných tvarů a šmouh a hrudkuje. Když se ale zapudruje právě Stay Matte pudrem, udělá to takový efekt, že se ten makeup jakoby uzavře a zafixuje. Ano, vytvoří se ještě větší nános, který je na pleti hodně nepříjemný, ale aspoň to tolik necstuje po obličeji. 
Já ho momentálně používám spíše jako korektor. Nedávám si ho přez celý obličej, ale jenomlokálně a pod něj pouzívám BB cram od Vichy.


Tenhle primer mě upřímě zklamal. Právě v něj jsem nejvíc doufala a strašné moc jsem si přála aby můj názor na uhle řadu trochu vylepšíl. Ale ne. Ne, ne a ne. Možná někomu může Přijít dobrý, což on sám o sobě je. Měla jsem ho na sobě poprvé zrovna když jsem vyla na plese a musím říct že mi krásně vydržel a celou dobu - od pěti večer kdy jsem se líčila do dvou ráno kdy jsem skočila do bazénu to bylo fajn. Držel, makeup se mi nesléval a byl aspoň trochu snesitelnější. Asi se ptáte proč ni teda tak vadí... Pod dvou týdnech používání se mi výrazně zhoršila pleť. Tohle byla jediná změna kterou jsem v té době měla, takže to nic jiného být nemohlo. Ješté k tomu když jsem ho před týdnem zase odsunula pryč, jse moje pleť mnohem šťastnější. Tuhle věc bych určitě doporučila. Ale ne pro problematickou pleť. Jinak ještě malý tip - když se nepoužije pod makeup ale smíchá se s ním, udělá to ten nejlepší efekt jakého s těmito produky dosáhnete. Makeup je lehčí a nedělá takový nános, přesto má pořád vysoké krytí a díky bázi se přichytí, necestuje nikam a lépe s pletí splyne. Myslím že to je to, co většina z nás chce od makeupu, ale ne na úkor vlastní pleti.


Korektor jsem z důvodu rozbitého balení nemohla nafotit spolu s celou řadou, ale mám aspoň tuhle fotku z prosincových nákupů. Korektor je asi jediný produkt z téhle řady kterému nemám co vytknout. (A podotýkám že za rozbité balení nemůže nikdo jiný než já). Funguje jak má, já mám nejsvětlejší odstín 01 ivory. Je docela o dost světlejší než moje pleť i teď, takže na léto to nebude,a le s tím jsem ani nepočítala protože na léto mám jiné korektory. Za mě je korektor fajn.
Celkově řadu hodnotím jako spíše nepovedenou, i když chápu že někomu to co vadí mě vůbec vadit nemusí. A vy mi tentokrát dejte vědět, jaký produkt vás naposledy zklamal tak moc jako mě ten primer, protože já bych pro něj i brečela ale pŕijde mi trochu blbý brečet pro nepovedený produkt... :D

5 komentářů:

  1. Korektor i pudr jsem měla a oba byly skvělé. Jinak blog je velmi pěkný =)

    http://sussiwo.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám z tejto rady len primer a mne vôbec nesadol. Make-up na ňom vydrží menej ako bez neho, ale ja zasa používam make-up od Dermacolu ,pretože make-up z tejto rady je na mňa moc tmavý :)
    Lavandula Diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem u primeru problém s výdží neměla, ale zhoršila se mi po něm pleť, takže mi taky právě nejak extra nesedl. :)

      Vymazat
  3. Pudr používám jen tenhle a ten korektor je super.

    Life by Peggy

    OdpovědětVymazat