čtvrtek 5. března 2015

Nejlepší z nejlepších: 3 světlé třpytivé stíny


V dnešním článku bych se s vámi chtéla podělit o svoje 3 nejoblíbenější světlé stíny se shimerem. Podle mě je tento typ stínu nutný v každé makeupové kolekci až je jakkoliv vleká. Já tyhle stíny úplně zbožňuju a nemůžu se jich nabažit. Jsou výborné na rozjasnění jakéhokoliv druhu a i tak samotné přes víčko. (Ano, jak je na fotce vidět, v Cappuccinu jsem si už tak trochu udělala díru...)


 První co vám ukážu by nemělo překvapit ty co četli mojí recenzi na iDivine Au Naturel paletku od Sleeku nebo moje líčení s touhle paletkou. 
V obou článcích jsem psala, že Taupe úplně zbožnuju. Je to světlá metalická rose gold barva, která se pod nějakým světlem umí tvářit i jako stříbrná. 


Ani tohle není nějak moc překvapivé... tahle paletka se objevila v nákupech, v líčení s i v oblíbencích za Zimu. A to už je to říct. Nebudu e vykecávat o těch ostatních stínech, jestli na ně chcete vidět plnou recenzi, koukněte se na moje minulé články. Pověnujeme se tomu prostřednímu stínu. Je to taková světla šampańská barvička se zlatými odlesky. Není ani studená ani teplá, takže se kodí úplně ke každémi líčení. Miluju jí ve vnitřních koutcích a na tvářích. Pod obočí mi příjde až trochu moc třpytivá. Asi bych o tomhle stínu mohla ŕíct že je z celé mojí sbírky nejoblíbenější...


A přesouváme se na třetí a poslední stín. Už jsem taky někde psala, že essence mono stíny moc nemusím, ale jejich Metal glam řadu mám ráda. Hodné lidí na začáku zmate, že jsou nahoře posprejované vrstvou třpytek ale tohle mají jenom lehký shimmer. Mě to nevadí, protože už to vím. Tohle konkrétně je odstín Frostet Apple (číslo si teď nepamatuju...) je to pravá světlá růžová a mám jí z výprodeje essence a Catrice.

Jaké jsou vaše oblíbene 'hilight' stíny?

2 komentáře:

  1. Ahoj :) od Sleek mám hned několik paletek, které miluju..za mě by to byla asi Vintage romance. Paletka, kterou máš ty, se mi také moc líbí..některé odstíny mi připomínají od W7 In the nude.. :)

    Stala jsem se tvou čtenářkou, budu ráda, když se i ty podíváš na můj blog a pokud budeš chtít staneš se také mou čtenářkou. S blogováním začínám stejně jako ty. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Moc děkuju za milý komentář. O Vintage romance jsem zrovna pokukovala tak možná si jí nakonec i koupím.
      Na tvůj blog se moc ráda podívám ;)

      Vymazat