neděle 1. března 2015

Nákupy za leden a únor 2015

Táák! A máme tu první nákupy za rok 2015! Ale ještě než vám ukážu co jse si koupila, vám asi objsním situaci s tím nadpisem, nebo já neví jak jse semu řiká... Rozhodla jsem se to měnit vždycky podle období nebo událostí... momentále budu mít za dva týdny narozeniny a budu dělat narozeninový TAG a rozhodl jsem se k tomu takhle změnit i ten nadpis.
Fajn a teď uź k nákupům :)

 Tohle je věc, kterou už pár měsíců hledám a konečně jsem to našla v TallyWeijlu. Je to takový tattoo cholker, nebo takhle se jim rika anglicky a mohli jste ho vidět v oblíbencích za Zimu (zde). Tam jsem taky říkala, že se mě hodně lidí ptá, jestli mi nějak vadí na krku, jestli mě to neškrtí a tak podobně. Mě na tom krku vůbec nevadí, protože je elastickej, tak vůbec nežskrtí pa přiléhá, takže se o nic nezachytává. Zezačátku pár dní trvalo než jsem si na něj zvykla, ale teď ho už ani nevnímám. Kupovala jsem si ho hned na začátku ledna a od té dob jsem si ho sundala dvakrák kvůli nějakému focení. Stál asi 40 korun.



Takovouhle zlatou hledámuž od Vánoc a konečně jsem jí našla. Je to taková ta pravá zlatá, není to ani taková světlá šampaňská se zlatými odlesky jako mám ve svém MissSporty quatru (píšu o něm tady) ani to není jako Moss od Sleeku. Pigmentace je pěkná, trochu práší, ale nejlépe se používá mokře. Co mě trochu štve je to balení. Srašně blbě se otevírá a vždycky do toho stínu rejpnu nehtem...


Po téhle zkušenosti mám chuť vyzkoušet ještě nejakou HM kosmetiku. Ne že by to bylo něco úplně světaborného, ale zase to není bůbec špatné. Tahle báze je o něco lepší než moje essence, ale je úplné jiná. Essence je tekutá a lepkavá a má barvu pleti, takže i malinko kryje. Tahle je taková suchá a savá a potřebujete jí hodně málo. Jeprůhledná a matná. Drží dobře a hrozně se mi líbí ten obal...


Konečně jsem si koupila to slavné Color Tatto, konkrétně v odstínu 65 Pink Gold. Rozhodobala jsem se mezi tímhle a bronzovým, ale nakonec jsem se rozhodla vzít tohle, jak teď bude to jaro, rúžová se hodí :). Je to taková přkná baby pink se zlatavými odlesky a ve skutešnocti je mnohem růžovější než na fotce. S bází mi hezky vydrží celý den, když se líčím v sedum hodin a pak mezi desátou a jedenáctou odlčuji, bez báze mi dá delší den ve škole v dokonalém stavu. 





Konečně jsem se odhodlala koupit si tenhle primer a už mám doma relou Rimmel Stay matte řadu a už na ní mžu udělat konečně tu dooooouho slibovanou recenzi, která asi nebude moc kladná. Chvílema mi nějaké produkty vyhovují a chvilemi jsou zase úplně strašné... no nic, víc vám zatím neprozradím, počkejte si na recenzi, která bude už tenhle měsíc.




My jsme měli tenhle měsíc ve škole masopust a potřebovala jsem za něco jít, ale nechtěla jsem se piplat s nějakým kostýmem, tak jsem si řekla že půjdu za gejšu a vyhraju si s makeupem. Jelikož jsem soma neměla žádnou bílou barvu a obličej, tak jsem si skčila do dmka a koupila jsem si tam nejlevnější bíly mono stín a byl to tenhle od essence. Ne že bych neměla doma žádný bílý stín, jenom jsem si je nechtěla plýtvat abych si s nim pomalovala celý obličej. Jinak k tomuhle stínu asi moc nemám co říc. Já osobně stíny od essence moc nemusím, protože  jsou blbě pigmentivané, mám ráda jenom jejich metal glam řadu.
 Stejný příběh se váže i k téhle tužce na rty, je to taková červená trochu do vínová, pěkná barva a stála asi 30 korun.
 

Poslední mám tady tenhle Rimmel lak z kolekce Glitter Bomb. Je to honě tekurý pruhledný topcoat a růžovými, modrými a fialobými velkými kusy třpyteka malými tmavými třpytečkami. Úplně jsem se do něj zamilovala, takže ho tu nevidíte poprvé.

A co jste si za tyhle dva měsíce pořídily vy? A chtěli by jste nějaký ze zmiňovaných produktu videt v akci? 

A také mě můžete sledovat:
Facebook: World by Sofi
Instagram: soniasaenko
Ask: @SofieSaenko
Snapchat: sofiesaenko
Nebo mi napište na email: worldbysofi@gmail.com

 







2 komentáře: