sobota 7. března 2015

Jarní lookbook: #2 Casual life


Dneska je tady dalšó outfit z jarního lookbooku. Tady hraje hlavní roli moje nová flanelová košile z TallyWeijlu. Je to klasický červeno modro bílý 'plaid' vzor. Tuhle košili úplně miluju! A mám velikost 40 což je na mě hooodně velký. Normálně mám 34-36 někdy aby mi to bylo fakt volný tak 38. A překvapivě není ani zas tak velká. No vždyť uvidíte sami.
 

 
Den, kdy jsme tento outfit fotily bylo neuvěřitelně teplo a to je začátek března! Takže když je chladněji tak si na to vezmu ještě koženou budnu, kterou jste mohli vidět v minulém outfitu. A když je nakonec tepleji ta si košili sundám a ovážu kolem pasu a taky to vypadá pěkně.
Pod košilí mám tílko z H&M ze Švýcarska které jste mohli vidět v Nákupech za Listopad a Prosinec.
 

 


Samozřejmě modré džiny a hádejte odkud? Jannyfer. Tyhle džíny mají úplně stejnou barvu jako modrá na košili, takže to byla jasná volba. Mám je už nějaký ten pátek a tady na blogu se neobjevily poprvé. Ale myslím že by k tomuto outfitu sedly i světlé, šedé i černé džíny. Vlastně cokoliv. A taky místo černého tílka šedé, bílé, obyčejné triko s krátkým rukávem, croptop... zase asi cokoliv. A tohle na té košili miluju.
 
 
Bodty jsem si vzala tyhle z Francie z Éramu. Ano, v nákupech nebyly, protože jsem je pořád nosila a nemohla jsem je nějak nafotit. Tyhle boty jsou takové víc šedé neź černé a mají uvnitř okžíšek, takže se jich teď snažím co nejvíce nabažit, protože pak na ně příjde řada až na podzim.



 Tak co vy na tenhle outfit? A do jakého kousku ve vašem šatníku jste se v poslední době zamilovali?
 

Žádné komentáře:

Okomentovat