středa 4. března 2015

Birthday TAG!

Jelikož mám dneska narozeniny, rozhodla jsem se udělat i Birthday TAG. Už jsem to někde říkala, a taky jsem říkala, že právě kvůli tomu jsem si na nějakou bodu změnila úvodní obrázek, který po téhle 'události' změním na jarní orázek a budu to takhle měnit.
Tak už se vrhneme na ten TAG :)

Kolikátého máš narozeniny?

 14.března

Kolik ti letos bude?

15 :)))))

Co je tvůj nejlepší dárek, který jsi dostala?

No docela často to byla nějaká elektronika, ale když nebudu počítat tohle, tak to byla minulý rok druhá dírka do levého ucha. 

Budeš letos dělat párty? Pokud ano, jakou?

Ještě si tím jesem úplně jistá (píšu to o 10 dní dopředu, hah) ale mám v plánu jít někam z kamarádkama na kafe či tak něco a možná i přespáni, i když nevím jak by jsme se sem vešli, protože u nás budou ješté 2 francouzi.

Co budeš na svoje narozeniy dělat?

Odvedu ráno francouze do školy, pojedu s mamkou a se ségrou někam na oběd, přijedu domů, vyzvednu francouze ze školy a možná ještě půjdu někam s holkama :)

Jak obvykle slavíš narozeniny?

Ráno dostanu dárky, jdu do školy a večer jdu s rodinou na jídlo. Když jsem byla malá tak jsem měla ještě takové ty odlavy doma s dortem a tak, ale teď už druhý rok oslavu mít nebudu a spíš si nékam vyraim. (Minulý rok to byl Aquapalace s kamarádkou a bylo to super!)

Máš nějké narozeninové tradice? 

Asi ne... možná to, že mě vždycky 'budí' tím že mi zpívaji (i když jsem už vlastně dost často vzhůru).

Jaká věc se od tvých minulých narozenin změnila?

Fůůů, toho je strašně moc! Mám blog :) a taky jsem si udělala pořádek v kamarádech, poznala jsem svojí nejlepší kamarádku a jsem mnhem vyrovnanější a sebejistějši.

Tak tohle je všechno z mého narozeninového tagu, pokud chcete, tak v něm pokračujte nebo mi na nějaké otázky odpovězte v komentářích, ráda si s vámi pokecám. :) 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat