pátek 30. ledna 2015

Moje každodenní makeupová rutina

V dneším článku bych Vám ráda pŕedstavila mojí každodenní makeuTpovou rutinu. Tohle je můj něco jako každodenní makeup, který nosím do školy. Tady je pro mě hlavní mimńimum produktů, nejméně času, nejvétší efekt. A tenhle look to splňuje. 
 Tahle rutine je o třech až čtyřech produktech a jednom štětci. Jelikož se líčím ráno, tak začínám očina, aby se denní krém mohl trochu vsákout. Vím že linky nejsou každého šálek kávy a obzvláš v kombinaci se spěchcem a školou, ale pro mě jsou. Mě linky evají mnohem méně než se každé ráno patlat se stíny, které stejně neoceí tolik lidí, kolik ocení perfektní lunku. Linky používám tekuté od essence Liquid Ink. Délají je ješté ve voděodlné verzi ale tu já néjak ani nepotřebuju. Dělám si je bez ocásku, trochu výraznějí. Vydrží na mé celý den úplně v pohodě a jsou dobře pigmentované a matné. Zezačátku jsem tápala jak s nimi pracova, protože nabíraly moc inkoustu, ale zjistila jsem, že ho musím trochu seřít a lahvićku a začít od prostředku a pak kpostupovat směrem do vnitřního koutku a pak dodělat vnější.
Řasenky používám momentálně dvě. Obě jsou od essence. Leshes go wild mám z výprodeje a už začíná trochu vysychat, proto jsem k ní přidala Get big lashes, která je na mě zase moc tekutá. Většínou udélám jednu vrstvu a nechám jí uschnout, mezitím si udělám pleť a pak nanesu druhou vrstvu a dodělám spodní řasy.
Na pleť používám Stay Matte od Rimmelu. Je to hutnější pěnový makeup, který dělá matný finish a má dpbré krytí. V kombinaci s Real Techniqes (tuším že se to takhle píše...) Stippling brushem, který na tekuté makupy není úplně nejleší, tvoří právě dokonalou dvojici.
Do školy si pleť ani nezapudrovávám ani nepoužívám korektor... 
 A co vy a Vaše každodenní rutina? Vrháte se po hlavě do linek nebo si radši vyhrajete se stíny?

Žádné komentáře:

Okomentovat