neděle 25. ledna 2015

Nákupy za listopad a prosinec: Co jsem dostala k vánocům 2014

Ano, já vím... na tenhle článek už je trochu pozdě, protože Vánoce byly už víc jak před měsícem... ale byly články které jsem musela vydat dřív a musela jsem je proložit něcím jiným, aby nebyly několikrát po sobě Nákupy. A taky bylo asi trochu divné nazvat to Nákupy, ale to bylo jenom abych dodržela název série, protože jsem si nic z toho vlastné sama nekoupila... 
Ještě co bych takhle k úvodu řekla je, že jsem si s moc lidmi dárky nedávala a doma si nedáváme úplný hafo dárku, takže toho zas tolik není, ale to vůbec nevadí, protože Vánoce samozřejmě nejsou jenom o dárcích :)


Jako prvnó začnu s kosmetikou a mám tady tuhle malou paletku se ćtyřmi stíny od Miss Sporty. Už jsem se o ní párkrát zmiňovala ve vlogu, úplně jsem se do ní zamilovala. A nejvíc do toho prostředního stínu. Je to taková šampaňská barva se shimerem. Je podobná Taupe od Sleeku, ale je mnohem víc dozlata. Jinak paletka je poskládaná jenom z třpytivých stínu, ale já jsem jí to schopna odpistit, protože matné stíny doma mám. S touhle paletkou jsem se líčila na Štědrý den a na Silvestra, a asi bych s ní mohla ještě noafotit nějaké líčení...
 A zase, věc kterou úplně miluju, třpytkatý lak. Tenhle má v sobě nejen třpytky, ale i normální lat, takže pod něj nemusím nic dávat. Odlakování je trochu horší, ale dá se to přežít...
Další lak který patří k těm, na které nemám úplně jasný názor. Je to taková Shrekova zelená a vypadá na nehtech trochu divně, ale mám zvláštní nutkáni si ho zase nalakovat... asi ho vytáhnu v létě a spáruju ho s nějakou neonkou a možná ten zvláštní Shrečí podtón trochu ustoupí...
Tohle je další dárek ze kterého mám strašnou radost, protože Tangle Teezer jsem chtěla už strašně dlouho. A jé užasnej. Líbí se mi, že je docela malý a můžu ho normálně hodit nekam do kabelky a přes den se s ním přečesat. Příjde mi ale, že není úplně nejlepší na takové to ranní rozčesávání, protože má hodně měkké ty bodliny a takhle bych si ho rychle zničila, protože mám poránu nehorázné cuchance.
 Další je tenhle sprchový gel ze Sephory. Voní krásně po kokosu, prý má hydratovat ale to jsem nějak nevyzkoumala. Co jsem zatím vyzkumala je, že je v něm jenom myslím kolem 150 ml, což je trochu škoda, protože není vůbec špatný, ale sama bych si ho asi nekoupila....
Potom jsem dostala sadu se štěci a ještě nějakými 'beauty pomocníky' od Body Colection. Celou sadu nafocenou nemám, protože jsem si jí musela hned rozbalit. A taky jsem nefotila věci jako jsou nůžky na nehty a tak. Jako první bych řekla něco ke kvalitě štětců a to že malinko pokulhává... mají moc měkké štětinky a proto jsem si z nich udělala takové blendung brushe (dvě horní fotky) :). Potom je tady štětec pudrového typu (dole v pravém rohu) a ten je na pudr moc malý, hrubě zastřižený a zase moc měkké štětiny. Potom tam byl houbičkový aplikátorek, jaké bývají v paletkách (dole uprostřed). Normálně jsou tyhle aplikátorky nepoužitelné, ale s tímhle jsem si našla využití, protože úplně dokonale pracuje spolu s krémovými eye sorbet stíny od essence. Jako poslední (vlevo dole) je štěteček na obočí a na řasy, a tomu neám co vytknout. Funguje...
 Poslední z kosmetiky jsem dosala tyhle essence liquid ink linky od sestry. Ptala se mě co bych chtěla k Vánocům, protože je mladší jsem jí nemohla zatěžovat s něčím drahým a ani jsem nechtěla, tak jsem jí v drogerce podala tyhle linky. A teď se stali součástí mojí každodenní rutiny. Zezačátku jsem nějak nemohla přijít na to, jak s nimi pracovat, ale asi po týdnu používání jsem na to vyzrála a jsem s nimi spokojená.

Dostala jsem dvě knížky. Tahle je konkrétně od kamarádky, je v angličtině a jsou to nějaké britské keltské legendy. Od té doby co jsem začala číst Four od Veronicy Roth, jsem si řekla, že budu číst anglické nížky častěji, protože jsem zjistia že to zase není tak špatné a má to spoust benefitů.
A tuhle mám od mámy. Asi všichni znají Tři mušketýry od Alexandra Dumase. My jsme jí s mamkou dlouho nemohli sehnat, takže teď mě to tak trochu potěšilo, protože jsem zastánce takových dárků, že člověk nějak vykoumá to co ten druhý už dlouho chce, chtěl nebo nemůže ti sehnat či tak něco. Ono to pak vždycky potěší. A tenhle dárek právě takový byl.
 
Poton mám od mámy jěště tyhle Sony sluchátka. Já jsem kdysi tyhle už měla, ale byly malinko jiné a pak se mi rozbily. A zase tohle bylo neuvěřitelně chtré. Protože já mamce furt brala její sluchátka a pak jsem jí je nevracela a nakonec jsem jí je i rozbila (šikovná Sofi...) a tak si mamka už asi řekla 'A dost' a koupila mi sluchátka k Vánocům...


Tohle je všechno co bych vám takle mohla ukázat. Od mámy jsem ještě dostala pyžamo a brusle na led a od kamarádky tričko, které neůžu momentálně najít. Pak jsem dostala od babičky a nevlastního dědy tak spojeně ješte i k narozkám, které budu mít v březnu nejaké peníze a co jsem si za ně koupila vám ukážu v příštích nákupech.
 

1 komentář: