sobota 17. ledna 2015

Nákupy za listopad a prosinec: Výprodej essence a Catrice

Koncem listopadu jsem byla s Naty (můžete jí vidět v mém prvním vlogu) na výprodeji Essence a Catrice. Přesněji, pro ty kdo neví co to je, je to výprodej eshopu babybay.cz, kde doprodávají produkty ze minulé sezóny. Nejlepší je, že je tam všechno úplně směšně levné a já jsem za svůj nákup nechala necelou pětistovku. 

První věc, kterou jsem si koupila byla tahle essence. Já mám tyhle jejich long lasting rtěnky ráda, i když popravdě moc nevydrží a jsou spíš takové lehčí. Tohle je moje třetí, mám doma už takovou nahotinu, která je přesně moje barva a žvýkačkovou ůžovou. Tenhle odstín mi zezačátku připadal trochu až moc hnědý, ale rozhodla jsem se jí zkusit. Teď je to moje asi nejoblíbenější rtěnka.

 Pak se mnou domů odešly tyhle úžasné krémové stíny. Byla to nějaká limitka nebo to už nevyrábějí, to přesně nevím... Každopádě v baňce vypadají jako světloučká zelená, ale kdyź se nanesou na kůži, promění se v záplavu bílostříbrných třytet. Prostě dokonlost...
Potom jsem si vzala tuhle řasenku, která mi teď nahradila mohí oblíbenou Miss Sporty. Řasy hezky pročesáva, odděluje, prodlužuje a dodá jím trochu oběmu. Nejlepší je ve dvou vrstvách.
 Tohle je zatím první produkt Catrice. Ultimate Nail Laqer v odstínu 35 pertopolitan. Popravdě, ještě jsem nepřišla na to, jestli se mi ta barva úplně líbí nebo ne. Příjde mi, že je to taková originální barva, ale zase trochu zvlášní...
 Green Line hydroactive moisturizing cream asi tak nepatří k essence ani Catrice, ale to nevadí. Je to úplně obyčejný hydratační krém na pleť. Je takový hutnější, takže když mám pleť trochu víc vysuěnou, prostě si ho pár krát namažu ne celý obliěj přes noc. Už v něm, jak vidíte, mam trochu důlek...
 Druhá rtěnka kterou jsem si vzala byla essence pravě ta původní, která není long lasting. Tahle je ale pigmentovaná fakt celkem blbě... ale to mi nevadí, protože já mám radši trochu méně pigmentované produkty na try, které si během dne přeaplikuji. Tenhle odstím mi připomína Baby Lips  cherry me od Maybelline, ale tahle rtěnka v sobě má lehký shimmer, což já na rty úplně nemusím, ale v téhle třence to není tak nápadné. 
 Po novém bronzeru se ohlížím nějakou dobu, ale furt jsem si nic nenašla, co by se mi fakt líbilo. Tak jsem zkusila tenhle, protože vzhledem k ceně jsem se nebála že by mě pak zklamal. A i když to udělal, nejsem z toho tak smutná protože jsem do něj investovala vážně pár korun. Je na mě moc světlý i teď v zimě, málo pigmentovaý a moc zapečený, takže se i blbě nabírá. Takže blíž k jaru asi šáhnu po bronze blocku od Sleeku, protože tohle mi vážně nesedlo...
 Tenhle štětec se dá i běžně v drogerce koupit za asi 80 korun... na výprodeji ho měli za třicet. Tak jsem si řekla, proč ne? Od essence mám už štětec na pudr, dva štětce na oči a takovou tu mini sadu z nějaké letní limitované edice. A všechny jsou naprosto v pořádku... vzhledem k poměru cena-kvalita mě celkem překvapily všechny.
 Tohle jsou moje první stíny Catrice. Já jsem až doteď neměla možnost vůbec produkty Catrice vyzkoušet, protože je to značka kterou nemají úplně všeude. Teď jí ale mají na dekoraivka.cz, takže určitě ještě neco zkusim. Tyhle jsou v odstínu 710 lilac del ray. Je to taková studenějśí vínová barva, ktera je na ruce trochu víc do hněda.

Tyhle metal glam stíny už jedny doma mám ale v jiném odstínu. Je tam jeden chyták - jsou posprejované třpytami, ale jelikož jsem to už dopředu věděla, tak mě to pak nepřekvapilo a hned jsem si doma tu třpytkatou vrstvu setřela.
 Tohle je už z dnešního článku všechno. Jestě mám sice pár věcí o kterých jsem nepsala, jsou tam nějaké testry stínu, ale enshle čalánek je i tak dost dlouhý...

3 komentáře:

  1. Na výprodeji jsem taky byla. Některé produkty jsem si koupila stejné jako ty. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat
  2. Výprodeje téhle kosmetiky je stejnak nejlepší :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je :) když ona tahle kosmetika je sama o sobě hodně levná tak pak je to fakt skoro zadarmo :)

      Vymazat