sobota 31. ledna 2015

Nákupy za Listopad a Prosinec - Francie, Švýcarsko, Ostatní

Tak tohle už jsou konečně poslední nákupy za Listopad a Prosinec... fůůůů :) Začátkem prosince jsem byla se školou v Paříži, a i kdyź jsem tam neměla moc možností si něco koupit, pár věcí jsem si s sebou stejně odvezla, a tím asi začnu.


















Když jsme odjížedli, dala jsem si takový malý slib, že si tam nebudu kupovat nic, co se dá tady v Praze koupit v kamenných obchodech. A myslím, že jsem to tak nějak dodržela... byli jsme s holkama v obchodě, který byl něco na způsob amerického Targetu, akorát o hodně menší. Já jsem se samozřejmě vrhla k té drogerkové části a byla jsem z toho uplně unešená. Bylo tam strašně moc věcí, které nemáme my tady a strašně dlouho jsem se rozhodovala. Nakonec jsem v ruce držela tenhle RealTechniques štětec, Baby lips ze limitované edice electric a Baby skin pore minimazer. Baby skin se nakonec vrátila do stojanu a já jsem si s sebou odnášela tyhle dvě věcičky. A jsem ráda, že jsem nevyradila tenhle stippling brush, protože teď se stal nepostradatelnou součástí mého každodenního makeupového života. Kvlita je super, je lepší spíš na hutnější make-upy jako je Stay Matte od Rimmelu, potom takové ty krémové od essence a Maybeline.

















A tady jsou již zmiňované Baby lips v odstínu Pink Shok. Ten název odstínu se mi líbí... :) Příjde mi že tahle řada je trochu pigmentovanější než ta základní, a taky má mnohem víc odstínů. Za tohle jsem taky moc ráda, stály necelých pět euro, takže o něco víc než ty klasické... teď stačí jen doufat že Baby skin se k nám taky časem dostane, i když spousta lidí o tom pochybuje, já jen doufám...
















Poslední věc kterou jsem koupila v Paříži je tohle tričko. Vlastě jsem ho kupovala dvakrát, ješté pro mojí nejlepší kamarádku, protože mi to přišlo jako super nápad, po tom, co jsme si v Londýně koupili stejný trička. Mě se úplně strašně moc líbí. kupovala jsem ho v jeden z posledních dní co jsme tam byli v nějakém krámku na Tour Montparnase (tuším že takhle se to jmenovalo...) a už jsem se bála že žádné pěkné nenajdu. Teď mi uvědomuju, za co jsem utratila ten zbytek? No, a hned sama vím odpověd-kafe a jído :).

Potom jsme po Vánocích byli s mačkou a se sestrou za tetou a babičkou. Babička bydlí ve švýcarsku v Ženevě a teta někde v malém městečku ve Francii u hranice. Takže jsme tak nějak jezdili pořád tam a zpátky a taky jsme asi tři čtvrtiny času lítaly po nákupech.
















V Ženevé mají obchod, něco jako na způsob Primarku, ale na úplně jiném principu. Má asi pět pater a je tam oddělení jídla, oblečení, dětských věcí, hraček, školních potřeb, parfumerie, drogerky, dokonce i M.A.C, elektronika a restaurace. A všechno je to jeden obchod. Tuhle bundu jsem si kupovala v části, která je trochu jako samostatny obchod a jmenuje se Yes or no. Mají tam oblečení podobneho stylu jako TallyWeijl, Jennyfer, Pimkie. Bunda je spíš na jaro, já jsem se na ni nemohla doćkat až si jí oblíknu a dopadlo to tak, že jsem v ní prostě musela ven a málem jsem urzla... prostě já...

















Tohle je něco mezi třičkem a mikinou, někdo mi říká že je to mikina, ale na mikinu je to podle mě moc tenké. Obchod kde jsem to kupovala se jmenuje Clock House, tuším, a spadá pod C&Ačko, které já osobně moc nemusím, ale tady měli fajn věci. Zezačátku jsem si vzala tři věci, tohla, potom ještě stejné tričko ale v jiné barvě protože na ném byl zajmavěšú nápis, ale měli ho jenom v Mku, a nakonec jsem si ho nevzala, a ještě jedno tričko, které kdyź mamka viděla, řekla že si ho koupíme spolu. Tak mám nakonec tohle, a celkem se mi líbí...


















Samozřejmě jsem nemohla jen tak projít mimo Jennyferu, a to mluví za všechno. Nové džíny. Jennyfer tady u nás na Zličíně je čtvrtina toho ve kterém jsme byli ve Francii. Omluvte trochu bytahaná kolena, protože jsem je ten den co jsem to fotila měla na sobě. Jediné čeho se trochu bojím je, že se mi brzy roztrhnou v kolenou, protože jseou jakoby sešité ze spodku a nohavic. Jinak mi zase úplně dokonale sedí.

















Z Jennyferu jsem si taky odnesla tehle trochu croplý svetŕík. Já upřímě bych ho asi jen tak samostatně v zimě nenosila, většinou mám pod ním černé tílko. Jinak jsem s ním spokojená.


















Potom jsme strávili docela dlouhý čas v H&M. Úpřímě mi to moc nevadilo, protože já mám HMko docela ráda, ale mám pocit že u nás je přeci jemo lepší... tam jsem si vybrala tohle černé tílko, protože basic kousku není nikdy dost...






















Tohle jsem si kupovala taky v HM, ale v děském oddělení. A ani mi to nějak nevadí, protože tam mají i velikost 175 a já mám 162. Je to takový ten farmářský overal... nevím jak lépe popsat, ale dicela se už těsím na léto až to budu nosit.
Tohle je tuším všechno z Francie a Švýcarska, ještě jsem si tak kupovala boty, ale néjak je nemám nafocené a náhrdelník který už mám rozrhlý protože jsme zase s klukama ve škole dělali kraviny... aspoň jsem se ponaučila.

 Poslední dvé věci z dneśních nákupů jsou tak trochu nezařaditelné. Je to Stay Matte makeup a korektor od Rimmelu. Na plnou recenzi si ale ješté počkejte, protože jak už jsem psala v TMI day, ještě mám v plánu kupovat si jejich bázi. Článek asi vyjde ale aź v březnu, protože únor už mám rozplánovaný.

























Žádné komentáře:

Okomentovat