sobota 10. ledna 2015

TMI Day #1: Jsem zpátky, vlogy, zimní lookbook??, plány do budoucna...

Jako první bych Vám asi ráda vysvětlila název článku. TMI Day bude něco jako série informačních článků, která bude vycházet podle potřeby. Teď jsem totiž dlouho nic nepsala, což mě moc mrzí a taky mi to už chybělo, ale nebyl čas. Byla jsem za prosinec dvakrát pryč, psali jsme testy a taky musím už docela máknout na ročníkovém projektu. Ale teď už se budu snažit psát zase častěji, protože mám za listopad a prosinec hodně nákupů.

Tak teď bych se asi přesunula k dalšímu bodu, a to je, jak jste si mohli všimnout vlogovej kanál na YouTube. (World by Sofi) Tento kanál nebude ani tolik o beauty věcech, ale budou to spíš jenom vlogy sem tam nějaký TAG nebo challenge.

Další bod je Zimní lookbook, který nebude. Ano, psala jsem že bude ale teď to nemám kde nafotit, venku je zima a šero, a doma zase nemůžu najít dobré světlo. A taky by u většiny outfitů byl problém s tím, že na zimu ani tak nějak nenosím nic moc zajmavého a byla by to trochu nuda, takže nějaký ten nápad přenesu na jaro.

A tím jsme se krásně přesunuly k poslednímu bodu a to jsou moje plány na jaro. Mám toho strašně moc naplánovaného. Jako první bych chtěla víc dělat líčení, mám hodně námětů na na nové outfity, plánuju DIY, skin care a hair care a už dlouho slibovanou recenzi na Rimmel Stay matte. První jsem slibovala recenzi jenom na jejich pudr, který mám už nějakou dobu doma, ale teď to tak vyšlo že mi z jejich řady zbývá si jenom koupit primer.

Tohle je všechno z dnešního článku, jsem moc rada že jsem tase zpátky, přeji Vám hezkou sobotu!

Žádné komentáře:

Okomentovat