čtvrtek 20. listopadu 2014

Baking: #1 - Tanya Burr Oreo Cupcakes !!

Řekněte mi, kdo nemá rád pečení?! Obzvlášť na podzim a v zimě. Já teda pečení miluju. A proto jsem založila sérii Baking, ve které budou krátké posty, jen tak pro inspiraci.


Tentokrát to budou Oreo cupcakes. Pro toho, kdo neví co jsou to cupcakes (i když nevím jestli se někdo takovej najde :D), jsou to něco jako muffiny, ale ne úplně (tak to jsi to vážně vysvětlila, Sofi...), tak si prostě zadejte do Googlu 'cupcakes' a tam toho budete mít hromadu.
Já jsem ty svoje pekla se sestrou podle britské youtuberky, která se jmenuje Tanya Burr (Její kanál,její video).


Není to nic superzdravého, protože je v tom spousta cukru, másla a Orejí (nevíte někdo jak se skloňuje Oreo?? :D) Ale zase jsou neskutečně dobré. 
Jsou z dá se říct čokoládového nebo kakaového těsta a dole na dně je jedna sušenka oreo a orea jsou taky přidaná do "polevy" a na ní. 
Jednoduché shrnutí-nejlepší jídlo pro oreofily :).







Žádné komentáře:

Okomentovat