neděle 9. listopadu 2014

Nákupy za Září a Říjen - kosmetika

Popravně jsem se na tento článek těšila. Nemám toho zas tak moc, ale spíš věci, který bych Vám strašně ráda ukázala a udělala na ně takovou mini recenzi. Některé věci už mám u sebe skoro dva měsíce, něco zas asi týden. A tyhle nákupy jsem se rozhodla rozdělit do dvou částí na kosmetiku a oblečení plus k té druhé části přidám věci, které nemám kam jinam zařadit.


Jako první tady mám tuhle paletku od SLEEK Makeup, na kterou jsem dělala recenzi (Klikni sem), takže se tady u toho nebudu moc vykecávat, a kdo by chtěl vědět o téhle paletce víc, koukněte se na recenzi.



Potom tady mám Baby Lips! Baby Lipsy určitě všichni znáte, jsou to balzámky drogerkové značky Maybelline New Yourk. Celkem jsou 3 barvené a 3 nebarvené. Já jsem si vybrala barvený v odstínu Cherry me. není to úplně červená, protože je to přeci jenom barvený balzám, ale dodá rtům krásnou zdravou barvu. V DM stojí teď 59 Kč, v Tetě stojí o něco víc. Původně jsem si chtěla koupit ten růžový, ale neměli ho tam, takže to mého košíku poputuje příště. :)





Další na seznamu je tahle novinka z drogerek. 24h ochranný balzám na ruce. V nabídce jsou celkem tři vůně a abych řekla pravdu, všechny tři vení trochu moc uměle. Já mám cherry&cocounut (třešeň a kokos), která podle mě voní ze všech tří nejlíp. Obyčejná krémová konzistence, klasické balení. Hydratace podle mě není až zas taková bomba, ale není to ani propadák. Nehydratuje moc do hloubky, spíš povrchově zjemňuje kůži. Co se píše vzadu na obalu je, že na rukou nezanechává mastné stopy. Na to bych měla tak trochu taky svůj názor - spíš záleží na tom, kolik se toho na ruce dá, a aby se to nemuselo vstřebávat deset minut, stačí toho opravdu malinko. Lze koupit v DM (myslím že v i Tetě a v Rossmanech) za 55 Kč.





Název produktu říká: Rimmel London Stay Matte Long Lasting Pressed Powder (Matující dlouhotrvající slisovaný pudr). Na internetu je tenhle produkt docela profláklý, ale všude jsou na něj jiné názory. Takže Sofinka to musela zkusit. A nejsem si jistá, co si mám o tomhle pudru myslet. Ještě ho budu nějakou dobu používát a pak se můžete těšit na recenzi. 





Jako poslední tu mám dva laky. Rimmel London 60 second z kolekce Rita Ora v odstínu 703 white hot love a She stylezone quick dry v odstínu 315. Tenhle lak od Rimmelu mám už podruhé ve stejné barvě, a mám jich doma ještě pár v jiných barvách. Pokud potřebujete levnější dobře pigmentovanou bílou z drogerky, tohle je ideální adept. Druhý lak od She je tak trochu propadák. Chytla jsem ho ve slevovém košíčku jako posledního chudáčka, kterého nikdo nechce, a musela jsem si ho vzít, protože mám stejný, akorát v kouřově šedé barvě a mám ho ráda. Tenhle se v lahvičce tváří jako krásná metalická smaragdově zelena, ale v skutečnosti je to hodně nepovedená khaki, se strašně špatnou pigmentací a pořádné barvy lze dosáhnout po 3-4 vrstvách. Nemám jí vyfocenou na nehtech, protože jsem nechtěla čekat, až mi ty 4 vrstvy uschnou ale mám s ní fotku na insagramu (Foto tady)

Tohle je všechno z Nákupů za Září a Říjen z kosmetiky a brzy se můžete těšit na druhou část s oblečením.

P.S.: V nákupech neukazuju šampóny, kondicionéry, sprchové gely, mýdla ani péči o pleť, protože jsou to pořád stejné a nezajmavé věci.













Žádné komentáře:

Okomentovat