čtvrtek 6. listopadu 2014

Podzimní lookbook: #1 Random outfit


Podzim už je v plném proudu a já mám pro vás podzimní lookbook!
Jelikož už je začátek listopadu, myslím, že moc teplých dnů, jako byl ten, kdy jsem tento outfit nafotila, moc nebude. Ale to nevadí. Nikdo neříká, že si k outfitu nemůžete přidat šálu, nebo tričko vyměnit třeba za svetr.


Tričko mám z Pimkie, což je obchod, který v Praze je jenom na Šestce, a myslím, že to strašná škoda, protože není vůbec špatný. V létě jsem tohle tričko strašně ráda nosila se šortkami nebo legíny, ale zjistila jsem, že ani s džíny to nevypadá vůbec špatně. Je dlouhé tak pod zadek. Teď už nedoufám že ho někam vytáhnu, protože je to tričko do teplejšího počasí, ale kdo ví... a na jaro příjde zase jeho čas, takže čekejte, že se ještě někde určitě objeví.


Džíny mám z Jennyfer, se kterým se setkáte v Metropoli Zličín, jinak ho taky myslím nikde jinde v Praze nemají a zase je to obrovská škoda. Jinak je to obchod, kde stoprocentně vím, že se vždycky najdou džíny nebo kalhoty, které mi sednou :). Jsou to klasické úzké modré džíny, se středním pasem, které když mi mamka s prodavačkou vnucovaly, tak jsem nad nimi krčila nos, ale nakonec mi mamka řekla že když si je vezmu koupí mi ještě jedny, které se budou líbit mně a tak jsem si je vzala (to jsem ale potvora :D) a doteď toho nelituju.


Boty mám už z dostupnějšího obchodu, který je skoro na každém rohu a to je Baťa. Tyhle boty jsem si doslova vysnila a prošla jsem snad stovky obchodů, ale skoro nikde je neměli a Baťa byla mojí poslední záchranou a do těhle bot jsem se zamilovala na první pohled. Mají asi šesticentimetrový klínový podpatek a i přes to jsou neuvěřitelně pohodlné a já trdlo jsem v nich dokonce jezdila na skatu :D. Tyhle botičky se určitě ještě v nějakém outfitu objeví a můžete je čekat v Nákupech.



Poslední částí outfitu je tahle úžasná parka z Promodu. Byla dost drahá, ale stála za to! Není to taková klasicky olivově zelená, ale spíš kouřově šedá a podle mě se lépe kombinuje, protože je to prostě šedá... myslím že tohle je výborný kousek pro někoho, kdo moc není na zelenou. A teď proč jí tak miluju - je totiž neuvěřitelně teplá protože na v sobě kožíšek!! A určitě je taky uvidíte v nákupech.







Žádné komentáře:

Okomentovat