čtvrtek 27. listopadu 2014

Líčení se Sleek iDivine AuNaturel


Na tuhle paletku jste už viděli recenzi (zde), a tak jsem Vám jí chtěla ukázat ještě v akci. S touhle paletkou se dá vytvořit neskutečně hodně různých typů líčení od poměrně přirozených až po temné večerní kouřovky.


Já jsem zvolila něco mezi, neboli mojí oblíbenou Taupe, jak jsem psala v recenzi, přes celé víčko a do ohybu, nad něj a do vnějšího koutku jsem zkombinovala Noir, Regal a Bark. Ztrácela jsem pleťovou Cappuccino.


Popravdě, Taupe se tváří na fotkách trochu studeně, až do stříbrna. Ale to bude asi tím, že v sobě má neskutečně třpytu, a jinak je to poměrně teplá, hodné světlá starorůžová.


Díky tmavším výraznějším očím jsem na rty musela zvolit něco poměrně přirozeného a moje volba padla na nahou Miss Sporty rtěnku v odstínu 119 Lovely a světlý lesk XXL Shine od Essence v odstínu 19 Nude candy.






2 komentáře:

  1. Líčení je moc pěkné, sluší ti! Od Sleeku mne nejvíc baví paletka Showstoppers. To jsou moje barvy, ale tahle paletka je taky moc pěkná.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat