sobota 15. listopadu 2014

Nákupy za Září a Říjen - oblečení+ostatní

Ano, já vím, je už plovina listopadu, a já mám nákupy za Září a Říjen. No prostě nebyla bych to já, kdybych zase koncem října neměla problémy se školou... takže to nebudu okecávat a hned vám ukážu moje nové přírustky. 


Asi všichni znáte, a máte doma ponožky ke kolenům nebo nad kolena. A já, musím se přiznat, jsem až doteď doma žádné neměla. (Opožděnec :D) Ale už jsem to napravila. A zjistila jsem že je to jedna z nejúžasnějších věcí na světě :). Jsou úžasně pohodlné a když jsem včera večer s nimi přišla domů (ano, včera večer, takže by se to mělo počítat do nákupů za listopad ne?) oblékla jsem si je a doteď je mám na sobě. A už mám s nimi vymyšlenej jeden outfit! Ale zase zpátky na zem - tyhle ponožky mám z NewYourkru, stáli 109 korun a mají tam ještě jiné barvy, ale já jsem chtěla černé. Možná si časem skočím pro další...


Další věc je taky z NewYourkru. Tohle tričko jsem si kupovala koncem září, ale myslím že ho tam ještě mají. A jestli jste jako já blázni do minionů, tak si pro něj rozhodně běžte. Teď nevím, jakou jsem si kupovala velikost, ale vzala jsem si větší, možná Mko, protože jse chtěla aby mi bylo volnější.


Tohle je nejstarší věc, ze všech co se v dnešních nákupech objeví,protože jsem si jí kupovala začátkem září ve slevách v NewYourkru asi za 30 Kč. Je to klasický croptop nad pupík z pevného materiálu a zboku (teď nevím na jaké straně) má zip. Nepočítala jsem s tím, že ho budu ještě tento rok nosit, ale v létě, nebo koncem jara ho určitě někam vytáhnu :).


A teď můžu slavnostně prohlásit, že tahle sukně už není z NewYourkru, ale z mého oblíbeného Tally Weijl. Už si nepamatuju kolik stála, asi něco mezi 300-400 Kč. Byla to moje "vysněná" sukě a když jsem na ní přišla... šli jsme s mamčou pro ní. Je to klasická sukně, která se nosí vysoko v pase, a já, jelikož mám hodně úzký pas a široké boky, tak vždycky, když si tuhle krasavici oblékam, slyším jak se tam někde něco trhá nebo něco povoluje, ale zatím, jsem na nic ještě nepřišla.


A teď moje oblíbená parka z Promodu, kterou jste už mohli vidět v minulém outfitu (odkaz zde). Tu nosím ještě pořád, a pod ní mám normálně tričko, přes den jí mívám i rozepnutou a vůbec mi není zima. A může za to ten úžasný "kožíšek" uvnitř. Hodně se mi líbí její barva, která není úplně khaki, je víc šedá, taková kouřová. Prostě můj další miláček...


Další jsou džíny z minulého outfitu (odkaz zde), které jsem nedokázala nafotit, protože buď jsem je měla zrovna na sobě nebo byly v pračce. Ale jsou to klasické modré džíny se středním pasem, úzké, ale docela elstické nebo tak něco, že jsou prostě trochu víc natahovací. Jsou z Jennyfru, což je obchod, který jsem viděla zatím jenom na Zličíně.


Poslední z oblečení jsou tyhle boty z Baťi, jsou to takové a lá tenisky na podpatku. K nim asi nic víc psát nemusím, snad jenom, že jsou nevěřitelně pohodlné, i přes asi 6cm podpaek.

Potom tady jsou ještě dvě věci, které jsem vám chtěla ukázat, ale neměla jsem je kam zařadit, a nechtěla jsem dělat samostatný článek, protože jsou jenom dvě.


První je tahle knížka, kterou jsem původně plánovala si koupit v češtině, ale ještě jí neměli. Je to "pokračování" trilogie od Veronicy Roth (Divergence, Rezistence, Aliance). Není to úplně pokračování, protože se to stalo vlastně předtím, ale zase kdybyste to přečetli před Divergencí, přišli byste o to nejlepší překvápko. 


Poslední věc je tahle svíčka z IKEY. Asi před týdnem nebo dvěma, jsme byli s kamarádkou v Ikei, a abych řekla pravdu, nikdy jsem si nemyslela, že se ve 14ti letech budu s kámoškou procházet po Ikei, protože mi to příjde spíš jako takový rodinný obchod. No, on asi je... ale to nevadí :). Jedno věc jsem ještě zjistila - v jejich kavárně Stockholm coffe mají úžané karamelové latté. A teď k té svíčce - koupila jsem si jí, protože voní jako vánoční perníčky!! A když už brzy budou Vánoce... tak jsem jí prostě neodolala, a jestli budete mít cestu do Ikei, tak se po téhle svíčce poohlédněte, protože za 25 korun, stojí fakt za to!













Žádné komentáře:

Okomentovat