neděle 23. listopadu 2014

Podzim a Zima s Mokate a můj oblíbený zelený čaj

Dnešní článek měl být o mojí nové lásce mezi laky, ale nemám ho ještě nafocenej, mamka odjela s foťákem a teblet ani mobil ho nezachytí v plné kráse. Tak jsem přemýšlela o čem napsat a rozhodla jsem se, že Vám ukážu moje oblíbené teplé nápoje.


A jako první vám představím můj novej objev, na který jsem přišla asi před měsícem, a od té doby si ho musím kupovat znovu a znovu. Je to karamelové latté od firmy Mokate, která vyrábí kávy, horké čokolády a podobné věci už připravené v baleních a s instrukcemi na přípravu.


Balení je určeno na jedno použití, je to duopack, který obsahuje mléčnou přenu a instantní kávu. Jedno balení stojí asi 16 korun, viděla jsem je v Albertu a Kauflandu.


Návod na použití (opsáno z obalu):
1. Obsah sáčku s pěnou (větší sáček) nesypte do velké sklenice, zalijte horkou, ale ne vroucí vodou (cca 150 ml), důkladně promíchejte a cca 2-3 minuty nechte odstát.
2. Obsah sáčku s instantní kávou (menší sáček) nasypte do šálku. Zalijte 100 ml horké, ale ne vroucí vody. Míchejte, dokud se káva nerozpustí.
3. Pomalu přidávejte připravenou kávu do sklenice s pěnou, kávu nalévejte po stěně sklenice nebo lžičce.


Druhý produkt od Mokate je tato čokoláda. Tahle je zase v duopacku, dělají ještě v normálním balení, kde je jenom čokoládový prášek a není tam pěna, a do ní se přidává mléko.
Postup je stejný jako u latté.


A tohle je něco, čeho dokážu vypít celé balení za týden a to i přes to, že jeden sáček mám na 2-3 použití. Je to nejlepší zelený čaj, jaký znám už asi 2 nebo 3 roky.

Tohle je všechno z dnešního Podzimího a Zimního nápojového článku, doufám že vás to k něčemu inspirovalo a dejte mi vědět, jaké čaje a kávy máte na podzim a zimu nejradši. :)






Žádné komentáře:

Okomentovat