neděle 30. listopadu 2014

Podzimní lookbook: #2 Black and Green


Tenhle outfit je poměrně černý, až na zelenou sukni z Benettonu, kterou jsem měla tři sta let zahrabanou ve skříni a vůbec nevím proč. A teď jsem zjistila že je to docela škoda :).



A tady jsou ponožky z NewYourkru z minulých nákupů (zde), kde jsem slíbila, že vám je dám do dalšího outfitu. Taky jsem psala že si možná skočím pro další, a teď bych asi mohla 'možná' vyměnit za 'určitě'. Pod ně jsem si vzala černé silonky, protože už je polovina listopadu a není zrovna nejtepleji.



Boty jsou z Baťi a mohli jste je vidět v minulém outfitu a v nákupech (Nákupy,Outfit). Dlouho jsem se rozhodovala mezi nimi sinými botami, ale nakonec vyhráli tyhle, protože jsou 'trochu víc holčičí' a víc se hodí k sukni.



Tohle tričko mi letos v létě dala mamka, protože už ho nenosí. A jak se v poslední době začíná ukazovat, že máme podobný vkus i přes to, že se pořád odsuzujeme a děláme si ze sebe navzájem srandu. A tohle tričko se mi vážně líbí. Ale nemám tušení, odkud je...
Co se mi na něm úplně nejvíc líbí, jsou asymetrické rukávy.

¨

Outfit jsem doplnila svojí milovanou, teploučkou a dokonalou patkou z Promodu, kterou už jste taky viděli v nákupech a v minulém outfitu.
A to je z dnešního článku všechno, užívejte si zbytek Podzimu a já doufám že se v podzimním lookbooku objeví ještě jeden outfit a pak se můžeme po hlavě vrhnout do Zimy.






Žádné komentáře:

Okomentovat