neděle 2. listopadu 2014

Recenze paletky SLEEK iDivine au Naturel


První, co bych chtěla ke kosmetice Sleek říct je, že je to na svojí kvalitu úžasně levná a i když se neprodává v "kamenných" obchodech, je pořád docela dostupná. Já jsem zatím žádný jiný produkt téhle značky nezkoušela, ale po zkušenosti s touhle paletkou se na to chystám. :)


Tuhle paletku mám ze stránky Dekorativka.cz a co se toho eshopu týče, jsem s ním naprosto spokojená. Je tam možnost osobního vyzvednutí na několika místech, uložení do úschovny heurekapoint (nebo tak nějak) a nebo formou balíčku do ruky. Já jsem si svůj balíček vyzvedla v OC Metropole Zličín. Paletka mi přišla nepoškozená a naprosto v pořádku a spolu s ní jsem dostala vzoreček nějakého krému RYOR, který se dá na stránkach taky sehnat.


Dále bych řekla něco o obalu. Je to klasický sleečí matný černý obal s lesklým nápisem. Co jsem tak trochu čekala je, že když jsem měla na ruce trochu makeupu nebo korektoru a nebo jsem je měla trochu mastné nebo zpocené, tak ten matný povrch to všechno převezme na sebe. A i když jsem se sebevíc snažila to z té paletky sundat dolů, šlo to dost blbě a pořád jsou na fotkách trochu vidět stopy po rukách a prstech. Ještě co se zavírání týče, jde trochu hůř otevírat, ale já mám paletku už asi tři týdny a už to zapínání trochu povolilo. Nebo jsem si na to možná jen zvykla... :)


A teď to hlavní - obsah. Paletka obsahuje dvanáct matných i třpytivých stínů v nude odstínech, folii s názvy odstínů, zrcátko a houbičkový aplikátor. (na obrázku - horní paletka a folií, dolní jenom fólie. Nadpis jsem tam pak napsala sama) Na první pohled jsem se zamilovala do odstínu Taupe - je to světloučká meruňkouvě růžová se shimerem. Je to perfektní barva na celé víčko i do vnitřních koutků či pod obočí na projasnění. A musím se přiznat, už v ní mám docela důlek...


Odstíny Cappuccino (3. z leva nahoře), Honeycomb (4. z leva zahoře) a Toas (5. z leva nahoře) jsou perfektní jako podklad pro celé dílo na víčku nebo na ztrácení. Záleží jen na tom, jaký chcete podtón - jestli studeně hnědý, skoro neviditelně žlutý a nebo meruňkový. Paletka taky obsahuje bíly (Nougat) a černý (Noir) stín, což z ní tvoří paletku, se kterou si může vystačit snad každý, kdo není na barvičky, nebo i díky svojí velikosti výbornou paletku na cestování.


Pigmentace třpytivých stínů je úžasná, matná černá a matná bíla jsou také v pořádku, hlavně ta bílá mě mile překvapila. U sevětlejších matných barviček pak ale nastává menší problém - hlavně u Nubuck a Cappuccina. A taky jsou malinko prášivější, ale nic, co by se nedalo přežít, jen mám většinou malinko zašpiněné zrcátko.


Celkově jsem s paletkou spokojená na sto procent. I přes menší prášivost, dva hůř pigmentované stíny i špinavý obal. Mám jí strašně ráda. Tahle pletka je perfektní na cestování, vytvoříte s ní nekonečno mnoho looků a když jí máte doma, můžete se klidně po hlavě vrhnout do barvček a nebudete mít pocit, že vám chybí něco základního.








Žádné komentáře:

Okomentovat